започна ли да осезавам...


х

започна ли да осезавам времето се отделя от пространството

оттича се от шуплите напуска скритите му гънки измъква се потайно

от оразмерените му дебри в които е зимувало додето

сетивата го събудят и вече те не са едно пространството стои

както когато времето го е заливало с пенливите си метрики

но вече по-унило някак свито до естествените си размери

и времето вече не шурти необуздано по зъберите на пространството

а минава покрай него в права струя с ясно очертани краища

така разбирам часовете и посоките разбирам защото са отделно

и сетивата могат да ги различат станат ли едно отново

времето в пространството пространството на времето

посоките които към бъдеще текат тъй както часовете

от ниско към високото вървят пак станат ли едно

сетивата са затворени и аз съм сред реалността

каквато е



х

защо така често се среща стряскаща разлика

между вида на човека и онова което прави например

има пишещи поезия които са стари, плешиви и дебели

също такива художници и композитори което е скандално

на хората на науката на чиновниците и на други

е позволено да изглеждат всякак но правещите естетика

нямат оправдание за вида си трябва да направят избор



х

какво говори Еклисиаст след като съм роден след него

как може да твърди че няма нищо ново под Слънцето

сигурно става дума само за минало време



х

по какви ноти по какви правила е нареден животът ми

защо не се чува една мелодия все едно мелодична или не

а само какофония от звуци едни високи други ниски

каква хармония за каква хармония става дума и кой

да я направи като аз така и не успявам

да поддържам един и същи тон както и животът не успява

да поддържа в мен един и същи тон а само се надсвирваме

и голяма шумотевица се получава и съм сигурен че е кошмар

не за мене само но и за живота ми тъй като допускам че и той

би искал да види смисъл във всичко това

някакво съзвучие